متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
  • ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۲:۰۹ توکل
پیوندهای روزانه

همه اینا یه نفرن

جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۲۱ ق.ظ

نمیدونم چرا آدم هارو شبیه هم میبینم

حتی آدم هایی که اولین برخورد رو باهاشون دارم، انگار مدام مغزم بطور ناخودآگاه دنبال یدونه وجه مشترک میگرده با آدمای قبلی که میشناسه

خیلی اذیتم میکنه این رفتار

درسته که توی عمر کمم آدم های زیادی رو دیدم و شناختم

اما دلیل خوبی برای این نیست که همه رو مثل هم ببینم

حتی گاهی وقتا برای خودم سناریوهای عجیبی درست میکنم که خودمم خندم میگیره

مثلا همه این آدم ها یک نفرن و میخوان من رو غافلگیر کنن

یا اسمی که روی خودشون گذاشتن جعلیه

یا مثل آدم فضاییا چهره خودشون رو تغییر دادن

شاید همه اینها بخاطر اینه که منتظر چیزی هستم

منتظر اتفاقی که خودمم تعریف دقیقی ازش ندارم

یه چیزی بین غافلگیری و خاطرات گذشته و مرور و هیجان

یا همه این چهارتا باهم

۹۹/۰۸/۰۹ موافقین ۳ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

نظرات  (۲)

چقدر جالب :))

واقعاً از اینهمه شباهت می مونم :)

من علاوه بر همه ی این فکرها گاهی فکر می کنم همه ی اینا و آدمهای اطرافم مثل فیلمن و منو دنبال می کنن و بهم جهت میدن و همه چیز رو میدونن و توی همه چیزه زندگی من دست دارن!

پاسخ:
پس تنها نیستم :)
الان جا داره دوباره فکرکنم من و تو، یک نفر هستیم :))
۰۹ آبان ۹۹ ، ۱۶:۱۹ حامد احمدی

وای. داریم لو میریم. داره متوجه میشه. بچه‌ها، برایش بنویسید ما همه با هم متفاوتیم. و تصور کند واقعا هفت میلیارد انسان دارد روی زمین زندگی می‌کند...

پاسخ:
ای بابا... :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی