متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
پیوندهای روزانه

روز زیبا

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۰۸:۲۱ ب.ظ

از همون لحظه ای که توی اسنپ به صندلی تکیه داده بودم و سعی میکردم خوابم نبره و رادیو اتفاقی آهنگی رو پخش کرد که آهنگ من بود. (اینجا گفته بودم). بعدشم کلاس سرصبح و انرژی بی نهایتی که استاد بروز میداد و با خنده هاش شارژمون میکرد. سوالهایی که میپرسیدیم و جواب تک جمله ای همراه خنده که دریافت میکردیم: (سوال بسیار بسیار مهمی کردی) همین! قیافه هایی که هشت صبح خواب بودن. و دوباره حس شیرین نشستن پشت صندلی های چوبی، سوال پرسیدن رو در رو، موندن زنگ تفریح کنار استادا، چیزی که خیلی کمیاب شده به اسم یادگیری درس و در آخر حداقل دیدن چشم های همدیگه. خستگی ذهنی بعد از کلاس فلسفه. انقدر هیجانی میشم که چطور اتفاقاتی که یه زمان ساده ترین و روتین ترین زندگیم بودن الان محدود شده و در عین حال لذت بخش تر از قبل. خونه چقدر خوشحال شدم که عربیم کنسل شده و میتونم عصر رو بخوابم. بعد از اون همه استرس برای امتحانات و درسا و کارهایی که عقب مونده بودن، واقعا به امروز نیاز داشتم درحالی که فکرشم نمیکردم امروز میتونه خوشحال و آرومم کنه. الان تکلیف دارم و باید برم سراغش اما کلی کار حال خوب کن دیگه هم دارم. میخوام امشب پادکست گوش بدم و رمانم رو تموم کنم و برم سراغ یه کتاب دیگه، فیلمم رو ببینم و کلی دیگه. فقط میتونم بگم هورا.

مرسی که هیجانات مسخره یه دختر دبیرستانی رو میخونید.

۹۹/۱۱/۱۱ موافقین ۲ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

نظرات  (۲)

این هیجانات دبیرستانی اصلاً هم مسخره نیست و خیلی هم زیباست جانم😊

به همین زودی دلم لک زده برای تک تک دقایقش🥺

دفعه ی بعد هم اینجوری نگی ها، واه واه، مردم چه حرفا که نمیزنن😅

پاسخ:
اره منم خیلی دلم تنگ میشه برای این روزا مخصوصا تو این دوره
ممنونم ازت😅
۱۲ بهمن ۹۹ ، ۰۵:۳۹ حامد احمدی

متوجه نشدم. رفته مدرسه و الان خوشحاله؟!

از معلم ش یا استادش خوشش میاد؟

آخرالزمان شده؟

چرا که نه.

اول الزمان شده! چه چیزی بهتر از این هورا گفتن ها.

او رو با رمان ت و فیلم ت و البته تکالیف و البته تر، عربی که خلاصه برگزار میشه، تنها میذارم..

پاسخ:
ممنونم😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی