متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
  • ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۲:۰۹ توکل
پیوندهای روزانه

حساس

جمعه, ۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۶ ب.ظ

میکن حساس ترین روز ها همین مدته. هرچی خوندی از ذهنت میپره و اگه مرور نکنی همه ی زحماتت از بین رفته. توی همین مدت حساس، دارم بدترین دوره مطالعه عمرمو میگذرونم. شل و ول شدم یهو. گیجم و از طرفی ناامید. نمیدونم کی میتونه کمکم کنه و منو بکشه بیرون از این وضعیت. شاید فقط خودم. حتی نمیتونم به کسی بگم که چه روزایی رو دارم میگذرونم. یا کسی نیست، یا اگه برای من هست وقت نداره. خدا خودش دستمو بگیره. 

۰۲/۰۳/۰۵ موافقین ۳ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

نظرات  (۲)

من برات آرزوی موفقیت می‌کنم خدا هم کمک میکنه

پاسخ:
ممنونم :))

ان شاءالله بهترین نتیجه رو میگیری

پاسخ:
ممنون :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی