متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
  • ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۲:۰۹ توکل
پیوندهای روزانه

چرا آفریده شدم؟

پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴ ب.ظ

حس میکنم آفریده شدم تا آدمها رو دوست داشته باشم و وقتایی که حالم از همه بهم میخوره، در پی اش حالم از خودم و خلقتم هم بهم میخوره.

۰۲/۰۷/۱۳ موافقین ۴ مخالفین ۱
... مـــیــم ...

نظرات  (۱)

۱۴ مهر ۰۲ ، ۱۳:۲۷ حامد احمدی

وقتی دیگران رو نمی تونیم دوست داشته باشیم، خودمون رو هم نمی تونیم دوست داشته باشیم.

این حرف درسته. 

چون دوست داشتن دیگران از سرریزی میاد. وقتی از خودمون سرریز می شیم.

بنابراین اینطوری هم می شه نوشت.

وقتی از خودم بدم میاد، هیچ کسی رو نمی تونم دوست داشته باشم. 

در حال حاضر من از خودم خوشم میاد. ولی در مرحله لبریزی ام. سرریزی نیستم! اصلا سرریزی دست ما نیست. ما خیلی اختیار داشته باشیم، بتونیم خودمون رو در لبریزی نگه داریم. سرریزی دست خداست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی