متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
  • ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۲:۰۹ توکل
پیوندهای روزانه

سریال

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۰۲:۴۵ ق.ظ

از سریال دیدن تا این موقع شب متنفرم. من امشب کلی قدم زدم تا خسته شم و حداقل ۱۲ خوابم ببره. ولی باز تا الان بیدار موندم و سریال دیدم. حتی برای چند ساعت یادم رفت که امروز هم چیزی شنیدم که کاش نمیشنیدم. امروز هم چیزی فهمیدم که کاش هیچوقت انقدر بزرگ نشده بودم که راحت این حرف رو بهم بزنن. وقتی سریال میبینم انقدر توی داستان غرق میشم و خودم رو جای یکی از شخصیتها که ازش خوشم میاد میذارم که یادم میره خود واقعیم کیه و امروز چیکار کرده و فردا قراره چیکار بکنه. 

۰۲/۰۴/۲۱ موافقین ۲ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

نظرات  (۱)

۲۳ تیر ۰۲ ، ۱۴:۱۶ آلباتروس ...

منم همینجوریم 

مامانم میگه با سریال و شخصیتاش همزاد پنداری میکنی

اصلا یه جوریه که خودمو بینشون حس میکنم انگار منم دارم باهاشون زندگی میکنم مثل یه روح نامرئی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی