متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
پیوندهای روزانه

دیگه بسه

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۳۸ ب.ظ

همیشه دلم میخواست سرم شلوغ باشه. شلوغِ شلوغِ شلوغ!

اونقدر درگیر که نتونم بشینم یجا و ساعت ها فکر و خیال کنم.

به قدری فکر و خیال که تصورات وحشتناکم جزئی از وجود من بشه.

الان دقیقا توی همون نقطم...

و میتونم بعدها از این دوران به عنوان بهترین و آسوده ترین دوران زندگیم یاد کنم :)

شاید از یجا به بعد آدم انقدر وقت تلف میکنه که خسته میشه.

این از اون موقعاست که خستگی کاملا بجا و خوبه و آدم به خودش میاد و 

میگه : دیگه بسه.

آرزو میکنم توی زندگیت یه عالمه از این ( دیگه بسه ) های بجا و مثبت داشته باشی...

۹۹/۰۷/۰۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

دیگه بسه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی