متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
  • ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۲:۰۹ توکل
پیوندهای روزانه

اثر هنری

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۵۷ ق.ظ

 

.

.

تاحالا به خلق یه اثر توجه کردید؟

اینکه چطور انسان از فکرش و توانایی هاش استفاده می کنه تا هنر جدیدی رو خلق کنه.

و اینکه تاحالا دیدید یک نفر (لزوما نه فقط هنرمند) بدون اینکه متوجه باشه اثری رو خلق کنه؟

.

.

اثر هنری تو ساختن دوباره من بود.

انگار دست تو نبود اما از نظرمن توی تغییری که درونم ایجاد شده تو پررنگ ترین نقش رو داشتی.

با اینکه خودت خبر نداری،

ولی اثر هنریتو هرروز همه دارن نگاه میکنن.

گاها بهش میگن نسبت به قبل خسته تر به نظر میرسی

یا شایدم میگن غمگین نیستی اما قبلا شادتر بودی

من غمگین نیستم. مثل همه موجودات روی زمین، عادی زندگیمو میکنم.

شاید قبلا بهتر بودم اما به این معنا نیست که الان خوب نیستم.

فقط الان حس میکنم آروم ترم و

همین برای من کافیه :)

۹۹/۰۷/۲۵ موافقین ۵ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

هنر

نظرات  (۱)

چیزی که الان بیشتریا بهش نیاز دارن واقعا ارامشه. با این همه سختی واقعا اگه خدا نبود الان معلوم نبود تا چه حد روانی و بدبخت بودم. ممنونم خدا...

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی