متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
پیوندهای روزانه

حتی روزهای بد و شب های بی خوابی!

جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۵۳ ق.ظ

 

.

.

هر عکسی یه خاطره ای پشتش هست

هر عطری هر رنگی هر طعمی هر صدایی من رو یاد یچیز میندازه

وقتی عکسای گالریم رو نگاه میکنم بعضیاشون دردناکن

از اونجایی که خیلی کم عکس میگیرم سعی میکنم تو اکثر عکس ها لبخند بزنم اما

وقتی نگاه میکنم فقط خودم میفهمم اون روز کی بود و چه ساعتی بود و چه اندازه ناراحت و بیمار بودم

گذشته ها و تجربه ها و خاطره ها هیچوقت فراموش نمیشن

اکثرا خوبه که فراموش نمیشن چون باعث میشه آدم قدر الانش رو بدونه یا هر درس دیگه ای که میشه از گذشته گرفت

نمیگم الان خیلی خوشبخت و خوبم اما زندگی که حالا دارم رو بی نهایت دوست دارم

صددرصد خدا زیر قولش نمیزنه اونجایی که میگه:

بعد هر سختی، آسانی هست

خب درسته آدم نیستم، ولی خدا تاالان خیلی بهم لطف داشته

خوشحالم که روزای سختم تموم شده

همون روزایی که تمامش گریه بود

همش وزن کم میکردم

آرزوی مرگ میکردم...

انگار مشکلات حمله میکردن

یهو به خودم میومدم و از خودم میپرسیدم دارم برای کدومشون غصه میخورم؟

دوره های زندگی آدم ها اکثرا شبیه همه اما زمان هاشون متفاوته

مثل کسی که ۲۰ سالگی صاحب فرزند میشه و کسی که ۲۵ سالگی بچه دار میشه خب

طبیعتا هر دو این حس قشنگ رو درک میکنن اما یکی زودتر و یکی دیرتر

فقط دلم میخواد بگم اگه زندگی براتون خیلی سخت شده فقط صبر کنید 

چون روزای خوب خیلی زودتر از چیزی که فکر کنید میاد جلو خونتون

.

.

بی ربط: عادت نداشتم روزایی که دیدمت رو جایی ثبت کنم ولی تصمیم دارم اینکار رو انجام بدم. امروز دیدمت! اما حواست نبود :)

۹۹/۰۸/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی