متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
پیوندهای روزانه

نامه به هشتاد سالگی

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۵۲ ق.ظ

سلام پیرزن خیلی سالمند!

چه خبر ها؟ نمیپرسم خوبی یا نه چون جواب را میدانم. چه کسی میتوان با فشار خون و قند و شایدهم سکته، خوب باشد؟ بگذریم.... کمی از خودت بگو. از موهایی که به زحمت میتوان یک تار سیاه در آن پیدا کرد، راستش را بگو! مانند موهایت سفیدبخت شده ای؟ چروک های روی صورتت و پوستت که به بدنت چسبیده از چه خبر میدهند؟ از جوانی که در اوج غرور گذشت؟ دیگر نمیتوانی شب ها را تا سپیده دم بیدار بمانی بدون اینکه ذره ای از انرژی بدنت کم شود... نمی توانی کیلومتر ها پیاده قدم بزنی و خسته نشوی...

به یاد داری روزهایی را که همه را می شکستی تا خودت را بسازی؟  به یاد داری که به هیچکس بجز خودت اهمیت نمی دادی؟ یادت هست شخصیت منفور زندگی بعضی آدم ها بودی؟ سر پایین انداختن فایده ای ندارد زیرا فرزندانت تویی که همه را نادیده میگرفتی، نادیده گرفته اند و به حال خودت رهایت کردند. گمان نمیکنم اصلا به یاد بیاوری که در گذشته که بوده ای، مگر اینکه آلزایمر نگرفته باشی و مغزت بعد از این همه سال هنوز آن پویایی را سابق را داشته باشد.

خب... از دندان هایت چه خبر؟ هرروز سوپ میخوری؟ سرگرمی هایت چیست؟ فیلم های پنجاه سال قبل؟ یا کتاب های پوسیده شصت سال پیش؟ آخ که چقدر از همه چیز عقبی! حتما بعد از خواندن این جمله بهت برمیخورد و می گویی سلیقه هرکس متفاوت است یا شاید هم بگویی فیلم ها و کتاب های من باارزش تر است و با چیزی قابل مقایسه نیست و ... البته اگر هنوز هم آن اخلاق بد و خاص خودت را داشته باشی که گمان نمیکنم داشته باشی، بالاخره پیری است و خستگی هایش. پیری و کم حوصلگی هایش. پیری و تا بی نهایت در تنهایی ماندن..!

.

.

+ ممنونم از دلارام جان که من رو دعوت کرد به نوشتن و فکر کردن به هشتاد سالگی! از اونجایی که کار خیلی جالبیه و هرکس باید حداقل یکبار بهش فکر کنه من از همه کسایی که این متن رو خوندن دعوت میکنم انجامش بدن و از چندنفرم نام می برم تا زیاد شیم D:  

نرگس و خیالباف و زری

۹۹/۰۸/۲۲ موافقین ۴ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

نظرات  (۵)

سلام =)

چه نامه ی باحالی بود *-*

ممنون از دعوتت ! 

ببینم چیکار میکنم D:

پاسخ:
سلاام 
خواهش میکنم :)) منتظر نامه قشنگتیم

چقدر متنت رو دوست داشتم :))

ممنون که شرکت کردی عزیزجانم:)

پاسخ:
مرسیی :))

چه جالب :))

مرسی از دعوتتون :))

شکسته نفسی فرمودید ایا تو متن ؟ :)

پاسخ:
خواهش میکنم :)
شکست نفسی؟ نه احتمالا مدلم اونطوری میشه :)))
۲۲ آبان ۹۹ ، ۱۵:۳۴ حامد احمدی

من اگر چنین متنی بنویسم،احتمالا اینطور شروع می‌کنم.

تولدت مبارک. میبینم خوب موندی. احتمالا تو هم از این دارو ها که چروک پوست رو از بین می‌بره استفاده کردی! آیا اون روزهای سخت جوانی رو به یاد میاری که ده کیلومتر راه می‌رفتم خسته می‌شدیم.. چقدر ساده بودیم که فکر می‌کردیم پیری یعنی باختن همه چیز. 

پاسخ:
هشتاد سالگی و خوب موندن یکم باورش سخته

:)))

ممنونم از دعوتتون یکم وقتم آزادتر شه حتما مینویسمش :))

پاسخ:
خواهش میکنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی