متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
  • ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۲:۰۹ توکل
پیوندهای روزانه

غارنشینی

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۹، ۰۴:۰۸ ب.ظ

میشه گفت الان بعد از سه هفته دارم میرم بیرون. امیدوارم اونطوری که فکر میکنم غافلگیر نشم. حس آدمهای غارنشین رو دارم که بعد از مدت ها از غارشون میان بیرون تا ببینن خورشید چه رنگیه.

۹۹/۰۹/۰۳ موافقین ۳ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

نظرات  (۲)

😄👌🏻

پاسخ:
D:
۰۶ آذر ۹۹ ، ۱۶:۵۱ حامد احمدی

میتونم حس کنم.. دست راست ت را گرفتی جلو چشمات، با چشم های نزدیک به بسته به خاطر نور.

گذشته از این، هیچ موقع نذار بیش از سه هفته تو خونه باشی. اگر کرونا نبود، می‌گفتم یک هفته.

پاسخ:
یه حالتی افتضاح تر از این بود 😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی