متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
  • ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۲:۰۹ توکل
پیوندهای روزانه

به توانٍ ...

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۳۶ ق.ظ

خب گاهی اوقات زمانی که داری یک مرحله بلند بالایی رو با موفقیت پشت سر میذاری و تمومش میکنی و دقیقا همونجایی که حس میکنی قراره بعد از این، کلی برنامه ریزی کنی و خوش بگذرونی و بترکونی، همه چیز برعکس میشه. مثل دوره امتحانات. افسردگی بعد از امتحانات گرفتم. نه میتونم کاری کنم و نه اصلا حوصله انجام کاری رو دارم. سه روز دیگه هم، تعطیلات بعد از امتحاناتم تموم میشه ولی هنوز کاری نکردم. دو روز پیش بعد از سالها با دوستای قدیمیم مواجه شدم و چند ساعتی رو باهم گذروندیم. فهمیدم جدی جدی خیلی چیزا عوض شده و خیلی از ماها عوض شدیم و گاهی چقدر خوبه این عوض شدن. این هفته بعد از شنیدن یک اتفاق نه چندان جدید، ذهنم زیادی درگیر بود. مثل کارآگاه ها مدام افراد رو زیر نظر داشتم. برای خودم سناریو های مختلف میساختم و خلاصه درگیر بودم با خودم شاید این درگیری هنوز هم ادامه داره... خلاصه که از حساس شدن خودم بدم میاد چون معمولا وقتی رو یه موضوعی حساس میشم اصلا ادم جالبی نمیشم و منزجر کننده میشم. خب الان با یه صحنه ای رو به رو شدم. اینکه بعد از مدت ها و ماه ها و هفته ها، یه دوست قدیمی بهت پیام بده که (سلام باید یه چیزی برات تعریف کنم) شاید ترسناک بنظر برسه اما من خوشحالم چون که میدونم دور و بریام آدمای مشنگ و بانمکی بودن، حداقل خیالم راحته. الانم دوباره همین اتفاق افتاد. بگذریم. آخرین شعرم که تکمیل شد احساس سبکی کردم. هنوز حس قشنگش همراهمه. داشتم به این فکر میکردم اگه یه آدم بفهمه یه جای دنیا براش شعر سرودن، غرورش ضربدر چند و یا به توان چند میشه؟!

۹۹/۱۱/۰۱ موافقین ۲ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

نظرات  (۲)

ضبدر بی نهایت به توان n شاید :))

پاسخ:
درسته :))
۰۱ بهمن ۹۹ ، ۰۷:۴۵ حامد احمدی

چقدر دوست داشتنی هست نوع صحنه که شخصی مثل کارگاه ها دیگران رو زیر نظر داشته باشه. با چشم‌های ریز شده و یک تبسم موزیانه بر لب. به نظرم کسی که این احساس را دارد اعتماد به نفس ش و شاید بشود گفت غرورش و احتمالا بهتر باشد بگویم عزت نفس اش بسیار بالاست. به عنوان ن برابر یک آدم معمولی. کسی که به زندگی از بالا نگاه میکند، به رفتارش، به رفتار دوستانش در یک بازه بلند و چند سال نگاه می‌کند و تحلیل می‌کند.

همه چیز به نظرم عالی است. مگر تاثیرات آزمون ها مقداری عادات ما را به شکل افراطی کمال خواه کرده باشد، به جهت تمرکز و خیز برای تلاش، که استمرار ش نامطلوب است و بعد از یکی دو هفته همه چیز درست درست می‌شود. که چیزی که من می‌بینم، همین حالا هم همه چیز درست درست است، حتی به توان ن!

پاسخ:
ممنونم از نگاه قشنگتون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی