متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
  • ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۲:۰۹ توکل
پیوندهای روزانه

ندارد

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۰۶ ب.ظ

داشتم به این فکر میکردم کرونا اونقدرم بد نبود توی زمینه تحصیل... مثل سیاست های اموزش پرورش نبود که ادمو مجبور به یادگیری کنه. بهم اجازه داد سرکلاسایی که علاقه ندارم بخوابم و سرکلاسایی که بهشون علاقه دارم با ذوق گوش بدم و حتی بیشتر از استاد یاد بگیرم.

۹۹/۱۱/۰۵ موافقین ۵ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

نظرات  (۳)

خوش به حالتون :)))))

کرونا که رسما گند زد تو درس خوندن من...

همون چیزی که میشد سر کلاسا یاد گرفت هم دیگه نمیشه /:

(90  درصد یادگیری من سر کلاس بود ، 10 درصد مال خوندن تو خونه و تست و اینا )

 

+ اون که آره... میشه کلا کلاسا رو غیبت کنی و نری /:

پاسخ:
اره یادگیری واقعا اومده پایین اما از این جهتم خوشحال کننده ست 
الان دارم فکر میکنم قبل کرونا چجوری میتونستم یک ساعت و نیم توی کلاسی بشینم که هیچ علاقه ای ندارم
۰۵ بهمن ۹۹ ، ۲۳:۲۳ حامد احمدی

خوشحالم که نیمه پر لیوان را می بینی. آن هم لیوان کرونا!

پاسخ:
😅😅😅

گفتی و چه خوب گفتی :)))

پاسخ:
حرف دله :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی