متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
  • ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۲:۰۹ توکل
پیوندهای روزانه

آب نمک

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۱۲ ق.ظ

یجورایی میدونستم با آب نمک قرقره کردن خیلی بدتر میشم و سرفه هام بیشتر میشه اما دیگه خواستم به حرف مامانم گوش بدم. فردا قراره برم مدرسه و اگه سرفه کنم خب بیرونم میکنن. حتی اگه جلو چشمشون پنچاه تا شنا و دراز نشست برم باز هیچکس باور نمیکنه که خوب و سالمم و فقط یکم گلوم میگیره. فقط میتونم دعا کنم که سرفه نکنم یا اگه سرفم گرفت با دهان باز نفس بکشم تا سرفم بره پایین. میدونم فردا قراره خیلی زود بگذره با این که آزمون دارم. عجیب یاد ازمونای نمونه دولتیم افتادم. استرس اون شبا رو دارم با اینکه ازمون فردا فقط برای اشنایی با تستای کنکوره نه نمره و هیچی. حس و حال اون روزام خیلی استرسی بود. فکرکنم رکورد درس خوندنم بود. دلم میخواست خیلی زوتر از این موقعا میخوابیدم تا فردا خواب نرم. فردا اصلا وقت نمیکنم ظهر بخوابم میدونم. اینروزا برای کوچیک ترین چیزها خیلی استرس میگیرم و این حالم رو اصلا دوست ندارم. فقط میدونم فرداهم تموم میشه و پس فردا میرسه و روزای دیگه هم. پس جای نگرانی نیست  اگه قراره بگذره. امیدوارم خوب بگذره. درحال نوشتن همین حدود چهار بار سرفه کردم. خدا فردا رو بخیر کنه!

۹۹/۱۱/۰۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

نظرات  (۲)

ان شاءالله که چیزی نیست و سرفه هات هم خوب میشه جانم💙

پاسخ:
ان شاالله ممنونم ازت :)
۰۹ بهمن ۹۹ ، ۲۳:۵۸ حامد احمدی

نرو مدرسه.

تا دوازده بخواب.

الآن یک چنگال بزرگ دستمه با نوک های نیزه ای و گوش های دراز شده قرمز!

 

پاسخ:
(خنده زیاد) 
حیف شد دیر گفتید دیگه من رفتم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی