متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
  • ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۲:۰۹ توکل
پیوندهای روزانه

خوشحالم

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۰۰ ب.ظ

دل‌بخواهی... :: نیلگون

 

رو ابرام الان. دقیقا همین الان الان

شعری که فروردین نوشتم رو سرکلاس برای استادم خوندم و با یه عالمه تحسین رو به رو شدم :))

حتی از خوشحالی نمیتونستم حرف بزنم

خودم اصلا انتظار نداشتم، چون برعکس بقیه متن ها و شعرها این رو توی دو سه روز نوشته بودم و توی خوندنش هم مردد بودم :)

حتی نمیدونم چرا الان دارم اینا رو تایپ میکنم، فقط میخوام یه جا ثبت بشه که چقدر حالم رو خوب کرد

روزم ساخته شد=))))

 

۰۰/۰۲/۰۶ موافقین ۲ مخالفین ۱
... مـــیــم ...

نظرات  (۳)

خوشحالم برات عزیز دلم😍 چه عکسی😍

همیشه به خوشدلی :))

پاسخ:
ممنونمم مهربون :)

خب ما را هم مستفید میکردی. چرا شعر را برایمان گذاشتی؟‌:)

پاسخ:
نمیدونمم :))
میذارم ایشالا

دوران خوبیه. و چقدر خوب که ثبت ش کردی.

یاد دونده ای افتادم که سه بار طلای المپیک گرفت. در مستند ی که تهیه از او تهیه کرده بودند، می‌گفت بهتر از آن، وقتی از خواب بیدار می‌شدم و احساس سرحالی نمی‌کردم، به یاد می‌آورد م که من یه بار طلای المپیک بردم و معروف م به سریعترین کرد جهان. و این مرور، حالم را خوب می‌کرد.

میخواهم بگویم لازم نیست یک انسان همیشه دونده و نویسا باشد، اما لازم است در ذهن داشته باشد که زمانی دونده خوب یا نویسنده و شاعری لبریز و سرشار و با احساس و مهربان و عمیق و روان بود. خاطرات خوب، تکیه گاه ناگاه هاست.

قلم ت هست به دست، تردید نکن و بر روی کاغذ بیاور. گوش کن! بیاور.

پاسخ:
چقدر حس خوبی داشت این کامنت :))
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی