متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
  • ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۲:۰۹ توکل
پیوندهای روزانه

عید فطر

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۳۷ ق.ظ

خیلی وقته نیومدم اینجا. خودم دلم برای نوشتن تنگ شده بود اما خب بی حوصله تر از اونی بودم که شبا بیام بنویسم و خودم رو خالی کنم. از شب قدر تا الان دلم میخواست بیام یه یادگاری از دومین ماه رمضون کرونایی توی وبلاگم بکارم اما نشد و رسید به امروز. و بدون اغراق چقدر مهمونی های خدا زود میگذره!

این عکس رو اولین سحر ماه مبارک، از پنجره خونمون گرفتم. سیاهی شب و کلا دو سه تا پنجره روشن!.. بازم انگار همین سه روز پیش بود که خوابالو بیدار شدم و تا غذا گرم بشه رفتم پشت پنجره و این عکس رو گرفتم.

امتحانات داره شروع میشه و شیوه امتحان گرفتن امسال سخت تر از اون چیزیه که فکرش رو میکردم. خلاصه امشب همه کتابای غیر درسیم رو از گوشه گوشه های اتاقم جمع کردم و بردم توی اتاق بغلی تا جلوی چشمم نباشه. آخرین پادکستم رو گوش دادم. به آموزشگاه خیاطی پیام دادم که حدود یه ماه آینده رو نمیتونم بیام و حقیقتا برام سخته فاصله گرفتن از چیزا و کارایی که دوستشون دارم :) اما این یه ماهم باید بگذره. شاید توی این مدت طولانی باید از سرزدن به وبلاگایی که دوستشون دارم هم خودداری کنم :)

+ یه فرد مهربون اومده همه پستای من و پستای اکثر وبلاگایی که میخونمو دیسلایک کرده. واقعا چرا؟ :))))))))))

++ و آخر از همه، عیدتون مبارک و دعا کنین

۰۰/۰۲/۲۳ موافقین ۳ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

نظرات  (۳)

چقدر دلتنگ ستاره‌ی اینجا بودم ** خیلی ذوق داره چشمام الان😍

پست قشنگیه و عکس قشنگی هم داره و تأمل‌برانگیز :)

ان‌شاءالله توی امتحاناتت موفق باشی💙 عیب نداره کوتاهه بعد از تموم شدن امتحاناتت دوباره همه‌ی اون کارایی که دوست داری انجام میدی💛 :)

+سلام برسون دیدیش :)

++عید توام مبارک :)) چشم، محتاجیم به دعا💙

پاسخ:
واقعا؟ :))
مرسی از آرزوهای قشنگت

آفرین.

برو و درس بخون.

پاسخ:
😂😂😂😂😂😂

شک داری؟ :)

راستی تازه به این‌ نتیجه رسیدم که وبلاگ تو و من شبیهِ از نظر قالب که خیلی، منتها برای تو رنگش آبیِ برای من بنفش💙💜

پاسخ:
عزیزممم :)💛

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی