متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
  • ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۲:۰۹ توکل
پیوندهای روزانه

فونتو عوض کردم بالاخره

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۰، ۰۱:۱۱ ق.ظ

یه اهنگ آروم گذاشتم و نشستم پشت لب تاب درحالی که هزارتا کار نیمه تموم دارم و باید حداقل تا فردا عصر تمومشون کنم. وقتی حوصله نباشه، آدم چیکار میتونه بکنه؟ حس میکنم مثل پیرزنا شدم. باید ورزش کنم.

باید دوباره از این هفته برم خیاطی. حداقل باعث میشه مثل افسرده ها گوشه خونه نشینم و فکر و خیال نکنم. انقدر این حال و روزم اذیتم میکنه که کم کم داشت باورم میشد نمیتونم هیچ کاری برای بهتر شدن حال و احوالم بکنم. نشستم یه برنامه هفتگی ثابت ریختم روی کاغذ: خیاطی / سریال / کتاب / قرآن / ورزش / زبان

نمیدونم چقدر میتونم به برنامه ورزشم عمل کنم. قبلا هرروز میرفتم پیاده روی اما الان دیدن ادما اذیتم میکنه. حتی صبح ها که پرنده هم پر نمیزنه انگار حس بدی میگیرم برم پیاده روی. برای همین تا ظهر میخوابم. میشینم به رویاهام فکر میکنم و با در و دیوار حرف میزنم! بعضی وقتا از خودمم میترسم. دلم میخواد به یه نفر بگم اما فکر نمیکنم روانشناسا بتونن کمکم کنن. به سال بعد که فکر میکنم دیوونه میشم. واضحه که دلم نمیخواد کل روزم رو بشینم یه گوشه و تست بزنم. با خودم میگم کاش میشد وام بگیرم و برم یه گوشه دنیا برای خودم مغازه لوازم التحریری باز کنم و هرروز کلی بچه قد و نیم قد بیان از مغازم خرید کنن و روزم رو با حرف زدن باهاشون بگذرونم. اما نمیشه انگار. دنیای رویاها زیادی بزرگ و قشنگه اما دنیای حقیقی اینطور نیست. اخرشم مجبورم بشینم یه گوشه و روزی هزارتا تست بزنم. اما دارم فکر میکنم آیا میرسم قبل از خرداد سال بعد، دیپلم خیاطیم رو بگیرم و خیالم از این بابت حداقل راحت شه؟ خانومه تو خیاطی گفت میرسم. میرسم کتابایی که ردیف کردم جلوی کتابخونه رو بخونم؟ میرسم سریالایی که دانلود کردمو بخونم؟ میرسم یکم زندگی کنم؟ من حتی هنوز نمیدونم چه رشته ای رو دوست دارم بخونم. حتی نمیدونم چه دانشگاهی اولویتمه و چه رتبه ای توی رویاهامه. فکر کنم باید غر زدنو تموم کنم. 

یادم رفت بگم، دارم نابرده رنج احسان خواجه امیری رو گوش میکنم. واقعا چرا بعضی آهنگا تکراری نمیشن؟

۰۰/۰۶/۰۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

نظرات  (۳)

برام هیچ حسی شبیه تو نیست

کنار تو درگیر آرامشم

همین از تمام جهان کافیه

همین که کنارت نفس میکشم

:')

میتونی جانم، میتونی، میرسی، می‌بینی، میخونی، کلی موفق باشی💙

و خوشحالم که میتونی، میرسی، می‌بینی، میخونی و کلی موفق میشی :)

یادم رفت بگم، بعضی آهنگها برای روح بعضی از آدمها ساخته شدن :)

پاسخ:
ممنونمم :))
چقدر قشنگ :") ولی این اهنگ اونقدر خاصه که میتونم بگم برای روح همه ساخته شده..

میتونم بگم بشدت قبول دارم فقط :")

پاسخ:
:)

۰۸ شهریور ۰۰ ، ۱۷:۳۳ یاس ارغوانی🌱

میدونید آهنگا خودشون باعث افسردگین :(

منم خیلی دلم میخواد برم خیاطی خیلیی ولی فعلا نمیشه :(

 

فونت چی گذاشتید؟

 

آهنگ نابرده رنج از اون استثناهاست که باید گش داد خیلی پر از احساسه :))

پاسخ:
هیچوقت برای یادگیری دیر نیست بنظرم. مخصوصا خیاطی. 
فونتو بعد مدت ها عوض کردم خیلی وقت بود تکراری بود😂

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی