متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
  • ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۲:۰۹ توکل
پیوندهای روزانه

پیرزن

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۰، ۰۲:۱۹ ق.ظ

امروز داشتم به این فکر میکردم چرا نسل من (حداقل دور و بری های هم سن و سال من) داریم مثل پیرزنا زندگی میکنیم؟

من از پیرزن شدن بدم نمیاد اما نه قبل از موعد!

مدام دارم غر میزنم! از زمین و زمان گله دارم. بعضی وقتا دورم رو نگاه میکنم و میبینم نه واقعا هیچکس نمیتونه بیشتر از چند ساعت تحملم کنه! افکارم بیش از حد سنتیه، دلیل این یه موردو جدی جدی خودمم نمیدونم! این منم. به وفور این موارد و حتی بیشتر از این موارد رو توی اطرافیانم دیدم. از همون سنی که وارد راهنمایی شدم تا الان وسط دبیرستان. فقط یه سری موی سفید کم داریم... چرا باید این اتفاق بیوفته؟

هنوز موفق نشدم تنبلی رو کنار بذارم و ورزش کنم. صبح تا شب یه گوشه نشستم. 

امکان داره چند روز دیگه بریم مسافرت. باید توی قطار امتحان زبان بدم. باید ببینم میتونم امشب تا صبح، کارهای نکردمو تموم کنم؟

هرچند خودم دوست دارم الان فقط اهنگ گوش کنم

۰۰/۰۶/۱۲ موافقین ۴ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

نظرات  (۳)

چندسالی هست دارم به این مورد فکر میکنم :" ولی یه دوسالی هم هست که سعی میکنم حداقل از جنبه‌ی غر زدن و شکل پیرزنهای بی حوصله بودن خودم کم کنم، گاهاً بوده موفق بشم :)

خوش بگذره جانم حتی باوجود امتحان زبان :")

پاسخ:
منم امیدوارم بتونم کم کنم
مرسیی :)
۱۲ شهریور ۰۰ ، ۱۲:۴۲ یاس ارغوانی🌱

وای وای همین الان داشتیم با دوستام میگفتیم چقدر ما پیرزن شدیم :))

 

منم از بس غر میزنم و سخت گیری میکنم واقعا شبیه پیرزن ها شدم :(

پاسخ:
ای بابا :(( انگار این غر زدنه دیگه جزوی از وجودمون شده کنار گذشتنشم سخته

محیط و آدمای اطرافمون توو این نارضایتیمون از زندگی بی تاثیر نیستن

خبر هایی که مدام در طول روز داریم چک میکنیم و عموما منفی هستن توو ناخداگاهمون تاثیر منفی میذارن، خبرهایی که اصلا به ما و زندگی ما ربطی ندارن و این تاثیر رسانه توو زندگی همه ماست

 

پاسخ:
اره واقعا شرایط هم خیلی تاثیر داره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی