متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
  • ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۲:۰۹ توکل
پیوندهای روزانه

بعد مدت ها

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۰، ۰۱:۲۳ ب.ظ

باید بنویسم تا هر روز سنگین تر نشم. تو این مدت علاوه بر ننوشتن، به وبلاگای دیگه هم سر نمیزدم. انگار نه حوصله خودمو داشتم نه بقیه رو. زیادی بهانه گیر شدم. فاصله بین خودم و آدما داره اذیتم میکنه. هم فاصله فیزیکی هم غیر فیزیکی. و همه اینا به کنار، از صبح زود بیدار شدن بدم میاد.

چی میشد مدرسه ها همیشه عصری بودن. مثلا از ساعت ۱ تا ۶ یا چمیدونم حتی شب هم بهتر از ۷ صبحه. خیلی برام عجیبه که قبل از کرونا چطور میتونستم هر روز ۱۱ یا ۱۲ بخوابم و ۶ صبح بیدار شم. 

مورد بعدی که این روزا اذیتم میکنه و ازش خوشم نمیاد کتابهای خلاصه ست. فکر کن یه کتابی رو تا انتها بخونی بعد بفهمی خلاصه بوده و مترجم حتی توی مقدمه هم این اشاره رو نکرده که این کتاب نسخه کامل نیست و خلاصه ست. اذیت میشم از این اتفاق. حتی اگه نسخه اصلی خیلی حجیم و خسته کننده باشه ترجیح میدم اصلیشو بخونم تا خلاصه. 

و الان،‌ اینها رو ساعت ۹ صبح نوشتم و فکر کردم پستش کردم اما الان دیدم یادم رفته گزینه اخرو بزنم.!

۰۰/۰۷/۱۴ موافقین ۲ مخالفین ۱
... مـــیــم ...

نظرات  (۴)

دوست عزیز سلام

برای کمتر از یک دقیقه وقتت رو به من بده و این متن رو بخون

آیا می دونستی وب سایت لینک پین، بستری هست برای تولید محتوا؟ یعنی چی؟ یعنی میتونی برای انتشار مطلب از

www.linkpin.ir بهره ببری.

حالا چحوری میشه ازش استفاده کرد؟ ها، برای استفاده از لینک پین ابتدا باید ثبت نام کنی، بعدش شروع کنی به افزودن مطلب

D:

https://www.linkpin.ir
منتظر حضورتان گرمت هستیم.

با تشکر
لینک پین

 

۱۴ مهر ۰۰ ، ۲۰:۳۱ حامد احمدی

همه همینجورین. تو هم مثل بقیه ای. بنابراین خودت رو ناراحت نکن.

هیچ کس مثل تو اهل مطالعه نیست. و تو با همه فرق می‌کنی.

چقدر خوبه انسان در بدیها مثل بقیه باشه. و در خوبی ها، خاص!

 

پاسخ:
خیلی کامنتتون خوشحالم کرد D:

اعصاب من رو هم به شدت خورد میکنه🤝🏻 من که به خودم میگم سر پل صراط می‌بینم مترجم رو.

فاصله رو متوجه نشدم، دلیلی داره؟ یا صرفاً یه چیز وجودیِ؟

من ۵ و ۶ صبح بیدار میشم ولی بدتر اینه که دیگه باید به خودم بگم آدم صبح نه آدم شب و من واقعاً کسی که تا ۳ صبح بیداره و کارهای مختلفی انجام میده رو ترجیح میدم به کسی که ۳ صبح بیدار میشه بره کوه! (علامت تعجب برای ترجیحمه نه کوه رفتن که خیلی هم خوبه:")

پاسخ:
منم ناشر رو حتما سر پل صراط میبینم
نمیدونم. حتی تا چند ماه پیش بخاطر بیرون نرفتن و... اذیت نمیشدم اما الان واقعا اذیتم. حس میکنم دیگه این فاصله بین ادما با همدیگه داره خیلی زیاد میشه و این خوب نیست.
😂

خودت میدونی دیگه چی بگم 😅💛

پاسخ:
😅😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی