متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
  • ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۲:۰۹ توکل
پیوندهای روزانه

المپیاد

شنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۰۶:۴۳ ب.ظ

 

عکس دختر با کتاب برای پروفایل؛ عکس های جدید، فانتزی و کارتونی • ستاره

 

امروز سر کلاس فلسفه درباره سختی کشیدن و انسان بودن بحث شد. (یه پرانتز باز کنم و بگم امیدوارم هیچ همکلاسی یا آشنایی اینجا پیداش نشه یا اگرم پیدا شده و داره این جمله رو میخونه و فهمیده من کی هستم دیگه پایین تر نیاد لطفا😂) نمیدونم چرا سردرد گرفتم. توی تابستون بد عادت شدم و الان دیگه نمیتونم تحمل کنم کسی بیشتر از یک ساعت برام سخنرانی کنه. 

تولدم خیلی نزدیکه. باورم نمیشه پارسال همین موقعا این وبلاگو ساختم. 

به احتمال زیاد امسال المپیاد ادبی شرکت کنم. وقتی به این فکر میکنم که من سال نهم روزی چندین ساعت درس میخوندم و تست میزدم و اخرش هم رفتم سر جلسه امتحان نمونه دولتی و فرهنگ و قبول شدم؛ با خودم میگم حتما اگه همونقدر برای المپیاد تلاش کنم بازم میتونم. ولی خب سخته. و این دوباره برام بحث کلاس فلسفه امروز درباره سختی کشیدن رو تداعی میکنه. 

من از درس خوندن بدم نمیاد. اما میترسم تلاش کنم و هیچ اتفاقی نیوفته. اون وقت دیگه به زور میتونم خودمو جمع کنم. 

به هر حال امیدوارم یه روز بیام و توی همین وبلاگ اعلام کنم که قبول شدم.

۰۰/۰۷/۱۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

نظرات  (۲)

ان‌شاءالله و ان‌شاءالله بهترین‌هایی که به صلاحته برات رخ بده💙

چه عکس خوبی :") فکر نمیکردم یه روز انقدر دلتنگ کتاب بشم :"

یک‌سالگی وبلاگت نزدیکه؟ 😍 مبارک باشه💜

پاسخ:
ممنونمم ان شاالله :))
منم دلتنگ کتابم این روزا. نمیدونم هرطور برناممو تنظیم میکنم نمیرسم رمان هام رو بخونم
۱۸ مهر ۰۰ ، ۲۱:۵۵ حامد احمدی

امیدوارم قبول نشی.

چون انتظارات ازت زیاد میشه. هیچ موقع نگذار انتظار ازت زیاد بشه.

ولی تلاش ت رو بکن. که هیچ تلاش بدون اتفاق نداریم.

راستی، امروز خیلی خوب شده بودی!

پاسخ:
اینم حرفیه 😅 انتظار ادما هم اذیت کننده ست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی