متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
  • ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۲:۰۹ توکل
پیوندهای روزانه

حس سبکی بعد از امتحان

سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

یه احساس خیلی عجیب و خاصی هست که نمیدونم اسمش رو چی بذارم. وقتی کلی برای یه امتحان خوندی و کاملا اماده ای، میری سر جلسه امتحان و برگه رو پر میکنی، اون وسط یکی دو تا سوال کوچیک رو هم نصفه جواب میدی یا بلد نیستی و خالی میذاری. 

وقتی از سر میز بلند میشی و برگه رو تحویل میدی انگار یه بار خیلی سنگین رو از رو دوشت برداشتن. خوشحالی از اینکه اون همه تلاشت نتیجه داده. دیگه مضطرب نیستی و حتی به نمره ای که قراره بگیری فکرم نمیکنی چون مهم نیست و از اون مرحله گذشتی. 

پنجشنبه امتحان دارم. خیلی وقته امتحان حضوری ندادم و الان که این رو تایپ میکنم بگم که اصلا اماده نیستم. ولی خب برنامه ریزی کردم امروز و فردا بخونم. من خیلی شب امتحانی ام. دلم اون حسه رو میخواد. فقط دلم میخواد تموم شه و برگه رو تحویل بدم. بعد یه نفس عمیق (از پشت ماسک) بکشم و پله ها رو بدو بدو برم پایین و برم خونه. 

من از درس خوندن بدم نمیاد اما از اینکه گوشی و چیزای دیگه وقتم رو تلف میکنن و باعث میشه درس نخونم و شب امتحان استرس بگیرم بدم میاد. شنیدم نمازم رو که اول وقت بخونم خدا به وقت برکت میده. واقعا نیاز دارم به زمان. بریم ببینیم چی میشه..

۰۰/۰۷/۲۰ موافقین ۴ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

نظرات  (۲)

موفق باشی جانم💛

پاسخ:
ممنونمم💜
۲۰ مهر ۰۰ ، ۱۹:۰۹ حامد احمدی

اگر می‌خوای نماز بخونی که به وقت ت برکت بده و بشی بزرگترین دانشمند دنیا، اشتباه است.

نماز رو بخون که اگر به فرض صفر شدی، با پوزخندی بگی، عجب گافی دادم، ولی خدایا، من در کنار تو دوباره درس خوان میشم. چیزی در حد استرس صفر.

یک نماز خوان هم استرس داشته باشد، یک بی نماز هم استرس داشته باشد؟

به من می‌گویند استرس داری؟

میگم استرس چی هست؟

نماز برای خل شدن است. رها شدن. بی خیال شدن. و البته در مراتب بعدی، گویا برای پر شدن دوباره از دردهای انسان و بی تاب شدن شد دیدن دیگران. که من تجربه اش نکردم، ولی شنیده ام که اینطوری می‌شوند.

انشاالله هم من به آن مرتبه برسم، هم تو.

بی خیال آزمون.

بخوان که خداوند دانایان را بیشتر دوست دارد.

دو انسان، کاملا یکسان. یکی پخت کیکی را بلد است که دیگری بلد نیست. از نظر من، خداوند آن که کیک را بلد است بیشتر دوست دارد.

بخوان برای دانستن، و دور شدن از استرس. البته من که نمیدانم استرس چیست!

پاسخ:
از این نظر نگاه نکرده بودم
جدی یادم رفت استرس چیه 😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی