متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
  • ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۲:۰۹ توکل
پیوندهای روزانه

تولدم/ پاییز 1400

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۲ ب.ظ

آزمونای امروزم رو دادم و نفس عمیق بعد از امتحان رو هم کشیدم. 

دیروز تولدم بود. اتفاق خاصی نیوفتاد، روز تولدم مجبور شدم بشینم یه گوشه و درس بخونم. یادم نمیاد پارسال تولدم این وبلاگ رو داشتم یا نه، باید برم نگاه کنم. برام خیلی جالبه بدونم پارسال چه حسی نسبت به تولدم داشتم. امسال که چندان برام مهم نبود. تنها چیزی که اذیتم میکنه تبریک تولد اوناییه که صد سال یه بار نه میبینمشون و نه باهاشون صحبت میکنم. نمیدونم چطوری یادشون میمونه بهم تبریک بگن یا اصلا با چه انگیزه ای به من بی اعصاب تبریک میگن😂😂😂

از دیروز ظهر تا امروز به صفحه لب تاب یا گوشی که نگاه میکنم چشمم درد میگیره. دلم میخواد بشینم وبلاگا رو بخونم اما باید صبر کنم تا این پریدن پلکم کامل خوب بشه. 

۰۰/۰۷/۲۲ موافقین ۴ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

نظرات  (۲)

من الان میخوام از دست خودم، خودم رو راحت کنم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

چرا منِ بی‌حواس نوشته بودم ۲۵ مهر🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

پاسخ:
فداسرتت اخه

مبارک باشه تولدتون 

ان شاءالله سال خیلی خوبی در پیش رو داشته باشید

پاسخ:
متشکرمم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی