متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
پیوندهای روزانه

چرا ادم یه دفعه برای یه مدت طولانی خسته میشه؟

سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۰۸:۴۸ ب.ظ

واقعا چرا این اتفاق میوفته؟

خیلی وقت بود یه روند عادی رو طی میکردم. صبحا زود بیدار میشدم کارام رو میکردم شبم میخوابیدم نه خسته بودم نه بهانه گیر. ولی الان نمیدونم چی شده. ساعت خوابم خیلی زیاد شده. اون ساعتایی هم که بیدارم رسما هیچ کاری نمیکنم و زل میزنم به دیوار. هیچ کاری رو با کیفیت انجام نمیدم. یا زیادی کمال گرا شدم یا زیادی بیخیال. 

دیروز بعد مدت ها سه ساعت با دوست قدیمیم حرف زدم. زیاد بنظر میاد اما عجیب اینجاست که هنوز خالی نشدم. البته کل سه ساعت درددل یا غر نبود. دلم برای نوشتن تنگ شده. شعر نوشتن روزمره نوشتن.. شاید این بهترین راه فرار باشه. 

۰۰/۰۸/۱۱ موافقین ۳ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

نظرات  (۳)

۱۱ آبان ۰۰ ، ۲۳:۰۷ هاشم کوچیکه

طبق تجربه شخصی (یعنی لزوما برای شما درست نیست دیگه ولی امیدوارم مفید باشه)، کمبود ریزمغذی ها مخصوصا کلسیم به علاوه نگذاشتن وقت بیکاری و ولگردی (با تفریح اشتباه نشه) مناسب توی برنامه!

این بیکاری رو هم با ذکر مثال توضیح بدم، مثلا من یه نیم‌ساعت توی هفته فقط میرم فروشگاه رفاه سر خیابونمون، میشینم توش ملت رو نگاه می‌کنم بی‌هدف و بی‌دلیل، هیچی نمی‌خرم برمیگردم خونه :)

پاسخ:
درسته این روزا خیلی بیکار بودم
باز نگاه کردن به مردم شاید جالب باشه ولی من زل میزنم به دیوار :/
۱۳ آبان ۰۰ ، ۱۰:۳۲ حامد احمدی

هاشم درست میگه. هم تغذیه. هم تفریح عمیق کردن.

من هم سعی می‌کنم همین دو مورد را رعایت کنم.

 

پاسخ:
بله درسته :)

فقط خواستم بگم فکر نکن همیشگیِ و سعی نکن برای خودت یه برنامه‌ی دقیق بریزی که از صبح تا شب صدتا کار رو انجام بدی! خدا قوت و اینکه اون سه ساعت دیگه هم من هستم تا اوامر دوست چه باشد :)

پاسخ:
عزیزمم :))))
مرسیی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی