متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
  • ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۲:۰۹ توکل
پیوندهای روزانه

انسان غیرقابل پیش بینی

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲ ب.ظ

8 ترفند برای ایجاد تغییر اساسی در زندگی - پیشرفت و موفقیت شخصی

 

چند وقته دارم به این فکر میکنم چقدر انسان غیر قابل پیش بینیه!

هرکدوم از رفتارهاش، ویژگی هاش، علایقش یا هر چیز دیگه ایش منحصر به خودشه و تمام اینا باز مدام در حال تغییره و حتی خودشم نمیدونه چرا تغییر میکنه. ما میگیم ژن و محیط و جامعه و ... موجب میشن هر انسانی با انسان دیگه متفاوت بشه اما کی میتونه یه جواب قطعی به این موضوع بده؟ اصلا نه درباره جامعه، درباره یه گروه محدود از افراد. حالا اصلا نه درباره گروه، کی میتونه قطعی یقینی بگه مثلا خواهرش چرا از ۳۰ سال پیش تا الان تغییر کرده؟

مدام این تو ذهنم میچرخه که من از بین تمام انسان های دنیا فقط تونستم با چند نفر که انسانن، ایرانی ان، ساکن تهرانن، توی محله خودمن، از یه طبقه اجتماعی هستیم، تقریبا هم سنیم یا اختلاف سنی کم، هم جنسیم و و و و....

شاید یه نفر اجتماعی تر از من باشه و برونگرا باشه و بگه نه من با تمام ادمای دنیا میتونم ارتباط برقرار کنم. اما ایا این ارتباط پایدار میمونه؟ 

چند سال پیش مدرسمون یه مشاور داشت یه روز گفت روح انسان، میتونه روح انسان دیگری که از خودشه یا به خودش نزدیک تره رو جذب کنه حتی شده ناخوداگاه. و حالا که فکر میکنم این درست تره هرچند انسان غیر قابل پیش بینیه و ممکنه چند روز دیگه نظرم تغییر کنه درحالی که نه خودم نه اطرافیانم نمیدونن که چه اتفاقی افتاده که نظر من تغییر کرده.... :))))

۰۰/۰۸/۲۵ موافقین ۳ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

نظرات  (۳)

۲۶ آبان ۰۰ ، ۰۹:۲۰ هاشم کوچیکه

به همه اینا میگن بزرگ شدن! خیلی چیز مزخرفیه؛ حداقل برای ما بچه‌تر ها...

پاسخ:
اولش هیجان انگیزه ولی بعدش میگی کاش نمیدونستم
۲۶ آبان ۰۰ ، ۲۳:۳۹ حامد احمدی

دغدغه پایداری رابطه.

ممم... منظورم نویسنده این وبلاگ نیست،. دارم فکر می‌کنم. شاید هم باشه، دارم خطاب به نویسنده آن می‌نویسم، نه نوشته اش. و اما دغدغه پایداری.

من، به عنوان یکی از بهترین انسان‌های طول تاریخ بشر، به شما می‌گویم که انسان موجود غیر قابل پیش بینی ای است. و هر رابطه ای به مرور زمان، ضعیف تر میشه.

دقیق تر بگم، شکننده تر نمیشه، کم عمق تر میشه.

مگر واقعا همای سعادت بر شانه‌های آن دو نشسته باشد که.. من این همای بی وفا را پران تر آن می‌بینم.

پاسخ:
کاملا درسته. ضعیف تر میشه..

زیبا نوشتی میم جانم!

نمیدونم ولی شاید بعضی از آدم‌ها که اصلاً شخصیت پیچیده‌ای ندارن همیشه قابل پیش‌بینی باشن گرچه مطمئن نیستم :)

حرف مشاورتون رو دوست داشتم و عکس **

صادقانه بگم تا الان دوباره اومدم بلاگ ولی نه اومدم اینجا و نه رفتم هیچ وبلاگ دیگه نه جواب پیام‌های رنگ حیات رو دادم انقدر بی‌حوصله بودم که اومدم و برگشتم :"

دلم برات تنگ شده... خیلی وقته صحبت نکردیم، احتمالاً تو زودتر از من سر میزنی به بلاگ، اینبار تو سر صحبت رو باز کن، مطمئنم از من بهتر بلدی💙

پاسخ:
آره ممکنه ادمایی باشن که شخصیت پیچیده ای نداشته باشن. اما بنظرم سخت پیدا بشن
:))
منم چندبار اومدم و حتی قصد داشتم بنویسم اما پشیمون شدم و گفتم ولش کن.
منم دلم تنگ شده. ایندفعه دیر سرزدم انگار. همین روزا باید صحبت کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی