متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
پیوندهای روزانه

قبولی

دوشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۰۲:۳۵ ق.ظ

روز عجیبی بود. از شب قبلش که خبر اعلام نتایج المپیاد رو شنیدم و از صبحش که قرار بود بریم بیرون و باید زود بیدار میشدم. از شب قبل که دو ساعت تمام به نگاه کردن به سایت گذشت و صبح فردا که مادرم گفت اس ام اس اومده براش و قبول شدم!

تپش قلب از صبح ادامه داشت تا الان. هنوز نمیدونم قراره بیدار شم و ببینم تمام اینا خواب بوده یا نه، قراره ادامه بدم. مدام از صبح استرس داشتم که نکنه حرفی بزنم که اونایی که قبول نشدن ناراحت شن. هنوز فکر کردن بهش خودم رو هم ناراحت میکنه.

دیگه تمام کتابای ادبیات گونه ام رو گذاشته بودم ردیف آخر کتابخونه. از کانالای المپیاد اومده بودم بیرون و فقط هر از گاهی یه سری به شعر میزدم که این خبر شروع شد. نمیدونم چی بنویسم! نمیدونم از خوندن چی باید شروع کنم. نمیدونم توی دوره تنها خواهم بود یا نه، دوست پیدا میکنم. نمیدونم قراره دوستای المپیادیم با هر حرفم برنجن و یا خیال کنن تغییر کردم و این حرفای بچگانه. فعلا نمیدونم.

۰۱/۰۴/۱۳ موافقین ۵ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

نظرات  (۶)

به به

مبارک بااااشه

 

پاسخ:
مرسیی :))

تبریک :) 

پاسخ:
ممنونمم :)

مبارک باشه عزیز دلم😍😍😍

همیشه موفق باشی💙

پاسخ:
مرسیی وای :)
۱۴ تیر ۰۱ ، ۱۷:۵۷ هاشم کوچیکه

دوره همیشه خیره، نه تنها دوست بلکه الگو و درس عبرت هم پیدا میشه :)))

یه نصیحتگونه(چون احتمالا این چند روز اینو بارها خواهی شنید) بگم اینه که حواست باشه جو فان دوره تو رو نگیره و هیمنطور هم جو علمی و استرس امتحانات؛ کلا المیپاد چیز خوبیه ولی خب وقتی رد میشیم ازش میبینیم که نه اونقدرا هم که فکر می‌کردیم!

پاسخ:
درسته کاملا :)

نمیدونم دقیقا توو چی قبول شدی و المپیاد دقیقا چیه 

اما مبااااارکت باشه خیلی

نوش جونت

حتما خیلی براش زحمت کشیدی

پاسخ:
ممنونم کلیی :))

تبریک می‌گم. من رو یاد دوران نوجوانی انداخت

می‌تونم دقیقا حست رو درک کنم. وقتی شنیدی که قبول شدی یا مقام آوردی ، حس زیبایی بود . خسته‌گی‌هات در میشد

پاسخ:
عزیزم :))
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی