متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
پیوندهای روزانه

اولین روز تدریس

شنبه, ۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۹ ب.ظ

امروز روز مهمی برای من بود. کلی فکر کردم که کجا ثبتش کنم. آخرم به همین نتیجه رسیدم که دفتر رو طاقت نمیارم و حتی اگه ده سالم نگهش دارم یه روزی از بین میبرمش. ولی وبلاگ فرق میکنه و میمونه مطالب. فقط امیدوارم اینجا دیگه پاک نشه.

امروز اولین روز تدریسم بود. اولین سه ساعتی که صحبت کردم و خسته نشدم. روزی که خیلی بهش فکر میکردم. با آدمها و شرایط مختلف تصورش میکردم و فکر نمیکردم به این زودی بهش برسم. هرچند کلا قراره سه روز باشه و هرچند خودم دانش آموزم و باید کلی بدوم تا به برنامه های کنکور خودم برسم و هرچند مطالبی که فعلا میگم ساده و ابتداییه اما خیلی ارزشمنده برای من. هرچند اون منِ کمالگرای درونم بعد از کلاس از خودش راضی نبود ولی بگم که مدام بهش فکر میکنم و به سالهای قبل تر هم که تصورش رو میکردم فکر میکنم و متعجب میمونم. بیخودی نیست این بیت:

 

هزار نقش برآرد زمانه و نبود

یکی چنان که در آیینه ی تصور ماست

۰۱/۰۷/۰۲ موافقین ۳ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

نظرات  (۶)

۰۲ مهر ۰۱ ، ۲۲:۳۹ محسن دیناروند

سلام. مبارکتون باشه. قدر معلمی رو بدونید. 

پاسخ:
سلام خییلی ممنونم
حتما :))
۰۲ مهر ۰۱ ، ۲۲:۴۲ حامد احمدی

عنوان وبلاگ معنای جدیدی گرفت!

از این بعد هنگامی که به یاد «متولد پاییز» می افتم، به یاد آموزنده نازنینی می افتم که آموزش دادن رو دوست داره و لطف او در قلب عالم ثبت می شه و پاک نخواهد شد..

و یادمون باشه که زندگی، همواره مصداق بیتی است که در بالا نوشته. نبایستی نقاط رو مشخص کنیم، فقط ما بایستی جهت را انتخاب کنیم و بس. و شادی را باید گره بزنیم با این لحظه که چشمان مان را ببنیدیم و حس کنیم که در مسیر نیکویی هستیم یا خیر، اگر آری که بهترین از این حس، چیزی نیست و اگر به نقاط چشم بدوزیم و به قول قرآن به آرزو در افتیم و شاد نباشیم، مگر هنگام رسیدن به نقاطی خاص، در بازی زندگی باخته ایم و گیم آور!

و کمال گرایی خوب است، که چه کمالی بالاتر از این مسیر یاد گرفتن و یاد دادن و پس فردا دانشگاه و دانشمند شدن و همینطور تا آخر. و همینطور شاد باشی. و لعنت خدا به الگوهای غلط و معیارهای نادرست که هنگام ارزیابی شادی، به خودمان نمره بیست نمی‌دهیم. 

من برگه پست امروز شما را تصحیح می کنم. غیر از یک غلط که از خودت راضی نبودی، همه درست، نوزده..

با ارفاق، بیست!

پاسخ:
کلیی ممنونم :)
بیست ارزشمندی بود
۰۹ مهر ۰۱ ، ۱۹:۵۱ آلباتروس ...

تبریک میگم که از پسش براومدی

قطعا رفته رفته بهتر میشی انشالله

من هیچوقت خودم رو یه مدرس تصور نکردم چون هیچوقت نمیتونم تدریس کنم آدمه تدریس نیستم اصلا

پاسخ:
متشکرمم 
ان شاالله 
:)
۰۹ مهر ۰۱ ، ۱۹:۵۲ آلباتروس ...

تبریک میگم که از پسش براومدی

قطعا رفته رفته بهتر میشی انشالله

من هیچوقت خودم رو یه مدرس تصور نکردم چون هیچوقت نمیتونم تدریس کنم آدمه تدریس نیستم اصلا

۰۹ مهر ۰۱ ، ۱۹:۵۷ آلباتروس ...

تبریک میگم که از پسش براومدی

قطعا رفته رفته بهتر میشی انشالله

من هیچوقت خودم رو یه مدرس تصور نکردم چون هیچوقت نمیتونم تدریس کنم آدمه تدریس نیستم اصلا

چه خبر خوبی❤️

تبریک میگم و قطعاً کنجکاو جزئیاتم میپرسم ازت :*)

پاسخ:
:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی