متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
پیوندهای روزانه

مریضی

دوشنبه, ۹ آبان ۱۴۰۱، ۰۶:۵۵ ب.ظ

مریض شدم. مریض شدن توی سال کنکور فقط به معنی عقب موندن از درسا نیست، به معنی احساس بی فایده بودن هم هست. طوری که میرم سمت کتابا و نگاهشون میکنم و خوابم میگیره و توی خواب درسم رو میخونم. 

فکرای عجیب و متفاوتی به سرم میزنه این روزا. درباره رشته هایی که میتونم انتخاب کنم یا دانشگاه ها یا شغل آیندم. فکرایی که خیلی دور به نظر میرسن. مدام با خودم فکر میکنم کاش انقدر خودم و بقیه امیدوار نبودیم به رتبه کنکورم. امید همیشه آدم رو به جلو هل نمیده. بعضی وقتا تبدیل به استرس میشه و متوقفت میکنه. 

۰۱/۰۸/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

نظرات  (۲)

۰۹ آبان ۰۱ ، ۲۰:۱۷ شاگرد بنّا

دانشگاه شریف نشون داد، رتبه شخصیت و شعور نمیاره.

ان شاءالله نگران رتبه ی بندگی باشیم!

پاسخ:
:)

اِ منم توی خواب درسهام رو میخوندم سال کنکور.😂

فقط توی واقعیت هم بخون و گذر کن. تموم میشه این روزها😊

پاسخ:
واقعا یه فرمولایی تو خواب به ذهنم میرسه که اگه یادم میموند کتابی چیزی میشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی