متولد پاییز :)

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

روزمرگی ها و خاطرات و حرف هام، قبل از اینکه بپوسن!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۵ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۷ حسرت
  • ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۲۶ قلم
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۲۲:۲۶ حساس
  • ۲۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۱۰ اذیت
  • ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۲:۰۹ توکل
پیوندهای روزانه

اذیت

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۲:۱۰ ب.ظ

این حرفا اذیتم میکنه. این که بهم میگن: تو که صبح تا شب داری میخونی بسته دیگه!! گاهی حتی شک میکنم به خودم. که اگه دارم صبح تا شب میخونم پس چرا هنوز به جای دلخواهم نرسیدم. نکنه مشکل دارم. حتی خواهر بزرگترم که خودش رو سر کنکورش کشت هم اینو بهم میگه.

مثل خودم که این مدت تا یه المپیادی میدیدم میگفتم سخت نگیر قبول میشی. انگار یادم رفته چقدر اذیت شدم تا قبول شدم. ما ادمای فراموشکاری هستیم/

۰۲/۰۲/۲۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
... مـــیــم ...

نظرات  (۱)

ممکنه الان اینا رو به خودت بگی ولی بعد کنکور خیالت راحته که نمیگی کاش بیشتر میخوندم یا کاش فلان کار رو میکردم و و و 

اگه میبینی نیاز به استراحت داری یکم استراحت کن و پر انرژی تر برو جلو

پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی